Post by sarafacaco on Feb 16, 2022 18:42:39 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mr Bullet - Spy Puzzles ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mr Bullet - Spy Puzzles IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats onbeperkt goud ▞▞▞
▞▞▞ Mr Bullet - Spy Puzzles 2022 version ▞▞▞
Saai ik heb niks te doen
Mr bullet & Spy To Spy Puzzles for Android - APK Download
Er is een niveau toegestaan moet het altijd zo
De game is best leuk, het brengt veel nostalgie terug naar oude NG-games + enkele van de trapniveaus die spelers in Happy Wheels hebben gemaakt. De physics zijn behoorlijk responsief, hoewel de advertenties misleidend zijn (op Instagram laat het zien dat je moet voorkomen dat je je eigen man doodt. Het blijkt dat hij ongevoelig is voor kogels), maar over advertenties gesproken, deze game heeft 1 per 2 niveaus. De niveaus gaan door in seconden. Het is jammer, ik zou graag meer willen spelen, maar het is een advertentiefarm voordat het een spel is en daar hou ik niet van.
Na een uur of twee gameplay lijkt het erop dat deze mobiele game slechts een voertuig voor advertenties is. Oké, als je een netwerkadvertentieblokker zoals pihole gebruikt, maar zonder dit ben je meer tijd kwijt met wachten om een advertentie over te slaan dan met spelen. Gameplay is belachelijk eenvoudig en lijkt niet te schalen.
Het spel zelf is geweldig. Maar als ik jou was zou ik meer advertenties opnemen. Op dit moment heb je ze elke 15 seconden of 4 zetten, maar het spel is nog steeds speelbaar. Je moet er na elke beweging een advertentie van maken. Maak het na elke kogel, en zorg ervoor dat de advertenties niet kunnen worden overgeslagen, en toon dezelfde 3 ongeveer 200 keer. Maak van het spel een complete cashgrab voor advertenties. Laat ons zien hoe wanhopig je werkelijk bent.
Lui,saai,herhalend,en gemaakt om geld te vierdienen en geen kwaliteit te geven
slecht
Gebruik je hersenen in dit unieke puzzelspel. Je hebt nauwkeurigheid van het doel en laser focus nodig om vijanden, ninja's en vele andere slechteriken die je
beste leuk
Het is leuk omdat doden leuk is
Ik hou van zijn spel voor de strategie en de wapens
De game zelf is erg leuk, maar de advertenties maken deze game tot een PIJN om te spelen. En net als de kapitalisten die Amerika is, dwingen ze je om elke 3 keer dat je een scherm afspeelt de advertenties van 30 seconden door te nemen. Maar door jou te dwingen, bedoel ik dat ze je echt dwingen, omdat er geen optie is om het spel te kopen, je moet het spelen met advertenties of het helemaal niet spelen.
Leuk spel maar geef alsjeblieft wat geld
Het is een goed spel
Mr Bullet - Spy Puzzles Пъзели cvuv
STAR TRICKS 2021 | ZONDER MENSELIJKE VERIFICATIE Gratis bronnen voor Mr Bullet - Spy Puzzles 🕹️ 【100% GECONTROLEERD】 ➢ Voer nu in en genereer bronnen
Het is echt goed en tijdrovend, maar het heeft veel advertenties, maar het heeft verschillende skins voor gamemodi, maar gewoon veel advertenties
Dit spel is eigenlijk heel leuk, ik heb er veel van genoten (terwijl ik er echt mee kan spelen). De reden waarom ik het een ster geef, is echter vanwege de advertenties. Ik heb er geen probleem mee dat advertenties in een gratis te spelen game staan. Maar als je spel een banner onder aan het scherm EN advertenties heeft na elke twee of drie niveaus, ben je te ver gegaan. Ik kan niet eens genieten van de leuke gameplay omdat de advertenties meer tijd in beslag nemen dan de twee of drie niveaus ervoor. Erg teleurgesteld.
Leuke kleine app. Kon niet de moeite nemen om door de honderden advertenties te zitten, verwijderd na het 3e niveau. Als je echt denkt dat ik meer ga betalen om dit met een maandelijks abonnement te spelen om van advertenties af te komen dan om op iets zo groots als xbox live te spelen voor minder dan je kosten, dan heb je het mis. Wat is er gebeurd met het betalen van een paar pond voor een app en het zo vaak kunnen spelen als je wilt? 5,99 per maand? Het is lachwekkend.
het is wel leuk maar soms doet hij jet niet dan gaat hij naar het beginscherm maar coor derest top game
Vroeger waren ze goed in het niet spammen van advertenties tussen elk niveau, hoewel ze ervoor zorgen dat het kijken naar een advertentie een beloning krijgt, het is een erg leuk en verslavend spel met goede mechanica. Ik wou dat er minder advertenties waren ... nou ja, het is nog steeds leuk.
geweldig
Het spel is te gemakkelijk
LostMiner: Block Building & Craft Game Äventyr bexx
Leuk spel maar stop met de audio advertenties! Stop onmiddellijk met spelen als ik advertenties door het spel hoor komen!
Het is superleuk. Maar het nadeel is, er zijn TE veel advertenties.
Ik heb tot 230 niveausterren van de 320, het heeft me 10 minuten gekost en het voelt alsof ik nog steeds de tutorial speel. Het spel is veel te gemakkelijk omdat de puzzels enkelvoudige reacties zijn (ze hebben geen oorzaak en gevolg in volgorde). En tot slot, de game is een advertentiesimulator, je krijgt om de 3 niveaus spam-ads, waarvan het maar een paar seconden duurt om te verslaan, dus je besteedt meer tijd aan het kijken naar advertenties dan aan het spelen van de game. De tijd niet waard.
Vind creatieve manieren om mensen dood te schieten met de minste kogels of granaten, en verschillende scenario's die er ook in worden gegooid, houden het uitdagend, zoals de gijzelmodus en dood jezelf niet met reflecterende kogels. Verdrijft de tijd en is nogal een geweldige physics death game. Zou 5 sterren zijn, maar wachten op nieuwe niveaus in de verhaalmodus, omdat ze alle 3 sterren op elk hebben voltooid.
Wat een kut app zeg ik kan niet eens spelen kk
Diep onbevredigend. Elk niveau was zo eenvoudig mogelijk, dus ik kon er 20 doorblazen om 10 advertenties te zien. Plus, de advertentie waardoor we geïnteresseerd raakten in Mr. Bullet had de kogel die jou ook doodde, dus je moest nadenken over het traject, maar dat maakte er geen deel van uit? Stop als we een advertentie van 30 seconden zien, super stom.
🎮 Mr. Bullet: Spy Puzzles: Walkthrough en Gids • Apocanow.nl
Mr Bullet - Spy Puzzles معمایی jyx
Download Mr Bullet Spy Puzzles [v1.12] MOD (onbeperkt geld + ...
Net als het spel, hou niet van de constante 'dubbele' advertenties. Advertenties die na elke 2 rondes worden weergegeven (een ronde die slechts een paar seconden duurt). Moet wachten om de eerste 5 seconden op de X te tikken, en na het sluiten van de advertentie, wordt een afzonderlijke advertentie voor hetzelfde weergegeven. Wacht opnieuw 5 seconden om het te sluiten. Ik vind advertenties niet erg, maar niet als ze veel langer duren dan de gameplay.
Het is een heel leuk spel maar wel leuk als je dood gaat telkens reclame is!
Speelt zoals geadverteerd. Geweldig spel. Goed bezig, ontwikkelaars.
Art Puzzle-prentkunsspeletjies mod apk (wenke) v3.3.0. Art Puzzle picture art ... Mr Bullet Spy Puzzles mod apk (baie geld) v5.14.2. Mr Bullet Spy Puzzles
Het is een heel goed spel. Het is een heel fantastisch spel, maar het heeft een erg laag niveau
Het is leuk maar er is veel reclame
Te veel advertenties!! Het is balen, want het spel is best cool. Het heeft zeer korte niveaus (sommige niveaus zijn minder dan vijf seconden). Na bijna elk niveau is er een advertentie van dertig seconden. Dit is een groove-achtige game en het is moeilijk om in een groove te komen met zoveel commercials. Ik moest na een minuut of vijf de-installeren. Ik vond het erg leuk, maar mijn tijd is waardevoller dan dat.
Mr Bullet - Spy Puzzles Slagalice bqq